Зробити свій розклад та організація робочого часу

Це так званий тайм менеджмент.

Головне – роби те, що подобається. Це основа для драйву, який робить можливим будь-яке досягнення.

Важливо зрозуміти що весь наш час – це саме наш час. На що його витрачати ми вирішуємо самостійно. Коли на щось не має часу, то це тільки тому, що витрачаємо свій час на щось інше. Як приклад – якщо не має часу на (фітнес/англійську/чи щось інше потрібне), але вистачає часу на (спілкування в соцмережі/перегляд фільму/аніме/фантастику/чи інше). Задумайтесь, якщо вистачає часу на друге може спочатку щось що перше зробити, а після нього друге. Визначте, що є пріоритетом, далі самі зрозумієте що робити.

Навчіться відмовлятись від чогось, що не в наших пріоритетах. Робіть спочатку своє, потрібне для себе. За інших їх роботу не робіть.

ОДНЕ важливе завдання дня. Зробіть одне завдання, яке має найвищий пріоритет, а після неї робіть інші менш пріоритетні. Це дозволить підвищити вдоволення результатами дня. Якщо поставити багато завдань головними всі виконати буде важко і швидше за все не усі завдання будуть виконати – це зробить результат дня незадовільним (суб’єктивно).

Корисні сервіси для ведення завдань/розклад:

  • todoist (для особистих задач)
  • any.do
  • trello (особисті та робота в команді)
  • worksection (зручно для компанії)
  • notion (для роботи над великими проєктами та складними завданнями)

Робота часовими блоками. Один блок не більше ніж годину. Між блоками перерва щонайменше 15 хвилин.

Закон Паркінсона — емпіричний закон, який стверджує, що будь-яка робота завжди заповнює весь відведений на неї час. Тому треба задавати строк виконання для будь-якої задачі.

Обов’язково має бути особистий час та простір. Щодня. Займайтесь тим що треба тільки для себе. Це заряджає та дає енергію для продуктивної роботи.

Залишити відповідь